17 febrero 2018

La Domus acoge el 20 de febrero la presentación del nuevo libro de Deborah García Bello

[Ver nota en galego]



«¡Que se le van las vitaminas! Mitos y secretos que solo la ciencia puede resolver» es el título del libro de Deborah García Bello, en el que desgrana como una mentira repetida un millón de veces acaba pareciendo una verdad.

¿Cuántas veces hemos visto a alguien tomando un zumo de naranja a toda velocidad, nada más exprimirlo, para que no se le fuesen las vitaminas? ¿A quién no le recomendaron la homeopatía? ¿Y quién no conoce a alguien que busca aditivos tóxicos entre la lista de ingredientes de los alimentos? Vivimos rodeados de mitos. Algunos son inofensivos y desmentirlos puede resultar hasta entretenido, pero hay otros que pueden arrastrarnos a tomar decisiones pésimas con consecuencias catastróficas. Porque no es lo mismo rechazar productos con conservantes que abandonar tratamientos médicos y poner nuestra salud en manos de la anticiencia.

Deborah García Bello es licenciada en Química por la Universidade da Coruña. Es autora del blog Dimetilsulfuro.es, por lo que fue galardonada con el premio Bitácoras 2014, del canal de youtube Deborahciencia y del libro «Todo es cuestión de química», premio Prisma 2017. Por su actividad divulgadora también recibió los premios Ciencia Jot Down 2017 y el Tesla 2016.

>>Martes 20 de febrero, 19.30 horas
Entrada libre hasta completar espacio

Domus
Ángel Rebollo 91
A Coruña

A Domus acolle o 20 de febreiro a presentación do novo libro de Deborah García Bello

«¡Que se le van las vitaminas! Mitos y secretos que solo la ciencia puede resolver» é o título do libro de Deborah García Bello, no que desgrana como unha mentira repetida un millón de veces acaba parecendo unha verdade.

Cantas veces vimos a alguén tomando un zume de laranxa a toda velocidade, nada máis exprimirlo, para que non se lle fosen as vitaminas? A quen non lle recomendaron a homeopatía? E quen non coñece a alguén que busca aditivos tóxicos entre a lista de ingredientes dos alimentos? Vivimos rodeados de mitos. Algúns son inofensivos e desmentilos pode resultar ata entretido, pero hai outros que poden arrastrarnos a tomar decisións pésimas con consecuencias catastróficas. Porque non é o mesmo rexeitar produtos con conservantes que abandonar tratamentos médicos e poñer a nosa saúde en mans da anticiencia.

Deborah García Bello é licenciada en Química pola Universidade da Coruña. É a autora do blog Dimetilsulfuro.es, polo que foi galardonada co premio Bitácoras 2014, da canle de youtube Deborahciencia e do libro «Todo es cuestión de química», premio Prisma 2017. Pola súa actividade divulgadora tamén recibiu os premios Ciencia Jot Down 2017 e o Tesla 2016.

>>>Martes 20 de febreiro, 19.30 horas
Entrada libre ata completar espazo

Domus
Ángel Rebollo 91
A Coruña